Urakih - 2014-07-23 16:48:18

Siła - Im większa tym bardziej boli jak komuś przypierdzielisz (Jak masz 10 a przeciwnik 1 wytrzymałości to mu łeb odleci :3)
Szybkość - Im szybko tym szybsze są twoje postaci. Na pewno nie będziesz szybszy od Saito ale próbuj.
Wytrzymałość - Im większa tym mniejsza szansa na to że zaboli.
Siła Woli - Jakieś niepotrzebne gówno.
Percepcja - Im większa tym lepiej celujesz i unikasz (uwaga przesadzanie z treningiem prowadzi do wytrzeszczu)
Inteligencja - Tak naprawdę kolejne nieważne gówno bo nawet jak masz 1 to i tak wymyślisz jakiś cholernie dobry plan.
Morale - Im mniejsze tym gorzej (:<) każdy ma na start 100% a to sobie spada o 15% co przygodę. Jeżeli mamy grajka to możemy zapobiec temu nieszczęściu. Gdy spadnie do 50% - nasze statystyki dzielą się przez 1.5 a gdy do 0% - przez 2. Grajek sprawia iż nie spadają one a jeżeli kiedyś spadły to podnosi nam 15% co przygodę. Są też inne drogi do powiększenia.

www.zspgodzianow.pun.pl www.errf.pun.pl www.cultstyle.pun.pl www.pokemonx.pun.pl www.kfgw.pun.pl