Siła - Im większa tym bardziej boli jak komuś przypierdzielisz (Jak masz 10 a przeciwnik 1 wytrzymałości to mu łeb odleci :3) Szybkość - Im szybko tym szybsze są twoje postaci. Na pewno nie będziesz szybszy od Saito ale próbuj. Wytrzymałość - Im większa tym mniejsza szansa na to że zaboli. Siła Woli - Jakieś niepotrzebne gówno. Percepcja - Im większa tym lepiej celujesz i unikasz (uwaga przesadzanie z treningiem prowadzi do wytrzeszczu) Inteligencja - Tak naprawdę kolejne nieważne gówno bo nawet jak masz 1 to i tak wymyślisz jakiś cholernie dobry plan. Morale - Im mniejsze tym gorzej (:<) każdy ma na start 100% a to sobie spada o 15% co przygodę. Jeżeli mamy grajka to możemy zapobiec temu nieszczęściu. Gdy spadnie do 50% - nasze statystyki dzielą się przez 1.5 a gdy do 0% - przez 2. Grajek sprawia iż nie spadają one a jeżeli kiedyś spadły to podnosi nam 15% co przygodę. Są też inne drogi do powiększenia.
|